Lionsleden, door heel Nederland, zamelen oud en vreemd geld in voor Fight for Sight. Dit is een organisatie die, samen met Wilde Ganzen de strijd aanbindt tegen blindheid en slechtziendheid onder de allerarmsten in de wereld. Jaarlijks wordt meer dan €20.000,- opgehaald met deze actie., waarmee oogoperaties worden uitgevoerd. Alle informatie over de actie vindt u op de Fight for Sight website http://www.fightforsight.nl/ .

Lionsclub Groote Griet doet hier ook aan mee door in Groningen e.o. oud en vreemd geld in te zamelen via geldzuilen die op twee plaatsen staan:

• de Service-apotheek Eelde Paterswolde,       Hoofdweg 154 in Paterswolde en
  • het Oogheelkundig Medisch Centrum Noord, Sylviuslaan 11 in Groningen.

Ligt er bij u thuis ook nog oud en/of vreemd geld waar u niets meer mee doet? Lever het dan in op een van bovengenoemde locaties.

Woont u in de provincie Groningen of Drenthe en heeft u een flinke voorraad oud en/of vreemd geld in huis waar u wel vanaf wilt? Bel of mail dan met de Fight for Sight contactpersoon van Lionsclub Groote Griet: Rinette de Jong , tel. 06-27337208, email: cajari@planet.nl.

Zij zorgt dan dat het geld bij u thuis wordt opgehaald.

Jaarlijks legen we de zuilen tweemaal, tellen de opbrengst en doneren dit aan Fight for Sight. Behalve nuttig zijn onze geldsorteermiddagen ook erg gezellig.

We willen u bij deze alvast danken voor uw bijdrage, en het delen van deze actie in uw netwerk!