Benodigdheden:

Projectteam:

• 3/4 enthousiaste clubleden als trekkers

Opzet:

Vraag bij de gemeente van je club op of er verenigingen of wijkgebouwen zijn die niet onder beheer van de gemeente vallen maar eigen broek moeten ophouden of bij je eigen leden naar een organisatie die met de hoge energiekosten moeilijk overeind kunnen blijven.
Ga in gesprek met deze vereniging over verduurzamen van het gebouw/aanleg van een moestuin of andere acties ter verbetering die duurzaam zijn of duurzaamheid verbeteren.
Onderzoek de mogelijkheden, offertes uitvragen om een bijdrage te doen in verduurzamen/ energiekosten naar beneden te krijgen.
Coördineer de opdracht vanuit de Lions, zorg voor juiste afstemming en communicatie.

TIPS:

• Voor fundraising zijn er ook heel veel goede ideëen binnen de Lions die hun waarde al eens bewezen hebben. Neem eens contact op met clubs in de buurt of het Global Service Team.