30/09/2017

Op 30 september maakten 6 dames uit Groningen en omgeving kennis met de Lionsclub Groningen Groote Griet in het Elanderhus in Eelde. Onder het genot van een kopje thee of koffie met overheerlijke zoete versnaperingen deed Hennie haar welkomstwoord en gaf een korte inleiding. Vervolgens maakten we met Sil zowel de spieren los alsdat we weer wat meer van elkaar te weten kwamen: kennismaken in een spelvorm.

Daarna was het woord aan Carla, die ons ophakte in teams en een ezel met doek toewees. Opdracht: produceer een doek in het thema 'Bloei met Kleur'. Na wat opstartgene lukte dat iedereen wonderwel. Vijf prachtige platen waren het resultaat.

Na gedane arbeid volgde een borrel met een hartige hap. Angele nam met alle groepen even het proces door en lichtte de Lions uitgebreid toe: wat is dat nou en waarstaan we voor? Het was een aangename middag en de 'newbees' hebben een goede indruk van de club gekregen. Nu is het aan de sponsoren om het vervolg te begeleiden en uiteindelijk voor een navenante uitbreiding van onze club te zorgen!

Klik HIER voor de foto's.