02/01/2017

Dit bestuursjaar zijn maar liefst vier (4!) Grieten actief in de Lions organisatie op districts- en landelijk niveau. Een record, voor menigclub waarschijnlijk.

Anneke Kok

Is aanvoerder van het stel. Ze is dit jaar onderdeel van het Landelijk Bestuur! Als Districtsgouverneur is zij nu haar derde actieve jaar ingegaan: vorig jaar was ze 1e VDG (vice-districtsgouverneur) en het jaar daarvoor 2e VDG van het district. Way to go Anneke! Je bent een Lions-bestuurder in hart en nieren.

Angèle van der Star

Angèle is ondanks haar nog maar vrij jonge Grieten-lidmaatschap al in twee functies actief voor het district 110BN: ze is de contactpersoon voor Lions Quest en voor de Young Ambassadors. Ze zette zich de afgelopen jaren ook volop in voor de Peace Poster Contest. Vanwege haar aankomend presidentschap wordt hier nu naar een vervanger binnen de club gezocht.

Sandra Heinkens

Sandra draait voor het tweede achtereenvolgende jaar mee als zone-voorzitter van district 2A. Ze bezoekt alle clubs en zorgt dat de informatievoorziening van en naar de clubs in de zone optimaal is.

Marja Doedens

Marja draait voor het twee jaar mee in het district als adviseur op het gebied van PR&Communicatie. Clubs kunnen bij haar aankloppen wanneer ze op social media of communicatie vlak ondersteuning nodig hebben.