30/09/2016

Ieder jaar organiseren we een Bloemen voor Bloemen actie. Ook dit jaar zullen de Grieten hun netwerk weer benaderen om Geraniums en Hanging Baskets te verkopen. De bloemen zijn van geweldige kwaliteit, ieder jaar krijgen we complimenten van tevreden afnemers. Ken je de Grieten niet persoonlijk en wil je wel bloemetjes bestellen? Stuur dan een mail naar onze secretaris via secretaris@lionsgrootegriet.nl, dan zorgen wij ervoor dat je je bloemetjes kunt komen halen!

Opbrengst 2016

In 2016 was de totaalopbrengst van de Bloemen-voor-Bloemen actie €3300,-.  Dit is €500,- meer dan vorig jaar! Inmiddels hebben 4 Goede Doelen een donatie  ontvangen:

• Hospice Gasthuis Groningen
  • Inlooophuis Hamelhuys Groningen, voor twee fietsen
  • Stichting Jarige Job, voor 20 feestpakketten
  • St. Coach4you,  voor kerstcadeautjes
  • € 1.200
  • € 1.000
  • €    800
  • €    300

We danken alle gulle gevers, de kopers van onze bloemen, alle mensen die ons hebben geholpen bij de logistiek, de organisatie en het regelen en alle anderen die dit mogelijk hebben gemaakt. Wat een geweldig resultaat. Kudos voor jullie allemaal!