06/06/2022

Vanaf woensdag 8 juni kan de unieke puzzel die we hebben laten ontwerpen door Frans Le Roux ter ere van het 350 jarig jubileum van Bommen Berend, het Gronings Ontzet, via onze hernieuwde webshop worden besteld. Van de 2000 exemplaren die we laten maken zijn er 1100 voor de verkoop via de webshop beschikbaar. De andere 900 exemplaren zijn al afgenomen door wederverkopers, zoals WirWar Spellen en Puzzels en de IShop van de RUG in de Oude Kijk in 't Jatstraat, de VVV Groningen in het Forum en leden van diverse Lionsclubs in de regio die (een deel van de) particuliere verkoop voor hun rekening zullen nemen.

In de hernieuwde webshop kan men de bestelling direct afrekenen met IDEAL, waarna een mail met een bestelbevestiging en een factuur naar de besteller wordt verstuurd. De puzzels zullen in de laatste week van augustus, met Bommen Berend op 28 augustus, worden uitgeleverd. Indien gewenst kunnen ze tegen verzendkosten worden opgestuurd naar een adres in Nederland: naar uw eigen adres of naar degene die u met een puzzel wilt verrassen.

U vindt de webshop op www.lionsshop.nl.